Paides toodetud haagistega on Sindi paisul veetud juba üle 100 000 tonni kive

Eelmisel nädalal jõudsid lõpule tööd Pärnu jõel, mille käigus lammutati Sindi pais ja ehitati selle asemele kärestik.

Nüüd on paisjärve asemel kärestik, mis pakub paremaid elutingimusi kaladele ning adrenaliini kanuu- ja süstasõitjatele. Tööd tellis Keskkonnaagentuur Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi võimendusel projekti „Pärnu jõestiku elupaikade taastamine“ raames.

Pinnase veol kasutas ettevõte MKM Infra OÜ kahte Paides toodetud 26CT haagist, mis on seal vähem kui aastaga üle 100 000 tonni kive vedanud. Paide Masinatehas valmistab kaubamärgi Humus all paljusid haagiseid nii põllumajandusele kui ehitustöödeks ning mõned neist on ainulaadsed kogu maailmas.

Eelkõige on tippkvaliteediga toodang olnud siiani atraktiivne välisriikide ettevõtetele, kuid järjest enam näeb Humuse haagiseid liikumas ka kodumaal. Sindi paisu ümberehitamisega seotud tööd on sellest heaks näiteks.

Üks põhjus, mis kutsub ettevõtjaid Humus haagiseid kasutama, on kõrge kvaliteet ja töökindlus ka ekstreemsetes oludes. “Sindi paisul avanenud vaatepilt jättis mulje, et oleme hakanud laevu tootma,” muigas objektil avanenud vaatepildi peale varem Paide Masinatehase nime kandnud PMT OÜ juhataja Jaan Meikup.


Raadio Rapla

Tre raadio Rapla

Current track
TITLE
ARTIST

Background