SEB pangakontorid lähevad üle eelregistreeritud kontoriteenindamisele

Soovides kaitsta oma kliente ja töötajaid, lähevad SEB pangakontorid alates 1. aprillist üle eelregistreerimisega teenindamisele.

Teenindus kontorites toimub edaspidi personaalselt kokku lepitud aegadel, mis vähendab nakkusohtu pangakontori ootealal.

SEB erakliendipanganduse divisjoni juht Sille Hallang ütles, et pangakontori külastajate arv on viimase kahe nädala jooksul vähenenud umbes poole võrra, kuid eriolukorras võiks kontorikülastus olla veelgi enam läbi mõeldud ja planeeritud. Uue töökorralduse alusel saab juba telefonikõne raames välja selgitada, milline on kliendi mure ning võimalusel selle kas telefoni- või videokõne teel lahendada.

Alates kolmapäevast tuleb nii era- kui äriklientidel kontori külastamine eelregistreerida ööpäevaringselt töötaval telefonil 6655100. Uue lahenduse kohaselt on igale kliendile planeeritud vähemalt 30 minutit kestev teenindusaken ning pärimisega seotud küsimuste puhul on aega 1 tund.

Pank jälgib, et klientide arv kontoris lubaks korraldada teenindamist praeguste epidemioloogiliste soovituste kohaselt. Klientidele jäävad praegu avatuks kõik pangakontorid peale Kuressaare ja Võru kontorite.

SEB innustab oma kliente kasutama pangateenuseid digitaalsetes kanalites ja küsimuste korral pöörduma SEB kliendikeskusesse telefonil 6655100.

Kogu info pangateenuste kohta eriolukorra ajal, samuti koroonaviiruse mõjude kohta rahaasjadele on kättesaadav SIIN.

Sildistatud

Raadio Rapla

Tre raadio Rapla

Current track
TITLE
ARTIST

Background